Archive for editor

Екофест «Тримай ЕкоХвилю!»

1-158x94У Галереї мистецтв  ЦРБ ім. П. Загребельного 8 червня відзначали Екофест. Калейдоскоп вікторин, конкурсів і відеоанімації спонукав присутніх ще раз звернути увагу на важливу роль Світового океану в повсякденному житті. Адже океани – легені нашої планети, що забезпечують більшість кисню для живих істот. Ключовою подією Екофесту стало підведення підсумків міського конкурсу літературного твору «Тримай ЕкоХвилю», що проводився Центральною бібліотекою ім. Т. Шевченка для дітей м. Києва за ініціативи Централізованої  бібліотечної системи Деснянського району м. Києва.
5-158x94З вітальним словом до присутніх звернулися представники організацій, що підтримували інформаційну кампанію конкурсу, і побажали усім учасникам свята гарного настрою  та цікавих вражень. Дитячі твори, які були надіслані на конкурс, вражали різноманіттям жанрів, художнім оформленням, сюжетними лініями та фантастичними героями. Всі вони засвідчили розуміння маленькими мешканцями нашого міста необхідності збереження довкілля та їх активної екологічної позиції. У нагородженні переможців конкурсу, які представляли різні райони міста Києва, взяли участь члени журі конкурсу, представники науково-методичного центру дошкільної та початкової освіти ІППО Київського університету ім. Бориса Грінченка, Екологічного клубу «Еремурус-Україна», Водно-інформаційного центру м. Києва, КП «Київський міський Будинок Природи», Центральної бібліотеки ім. Т. Шевченка для дітей м. Києва та Централізованої  бібліотечної системи Деснянського району м. Києва.

Тренінг для вчителів початкових класів з методики викладання курсу «Вчимося жити разом»

IMG_20180605_160806_HDR4 – 5 червня 2018 року пройшов тренінг для вчителів початкових класів з методики викладання курсу «Вчимося жити разом». Захід організовано Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Учасники ознайомилися з філософією проекту,  методикою навчання на засадах життєвих навичок, програмою курсу для молодших школярів. Педагоги спробували себе у ролі тренерів у процесі апробації запропонованих до впровадження розробок занять.
Фоторепортаж
Відео

Творча майстерня музичних керівників «Перлини педагогічної творчості»

IMG_513016 травня 2018 року на базі  Київського  міського будинку учителя, науково-методичним центром дошкільної та початкової освіти ІППО імені Бориса Грінченка проведено засідання творчої майстерні музичних керівників дошкільних закладів освіти «Перлини педагогічної творчості». Учасники мали можливість познайомитись з розробками колег які брали участь у міському огляді-конкурсі музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку «Музична скринька»  та зайняли призові місця.
Програма семінару

Стало відомо, за якими нетиповими програмами можна викладати в 1 класах

15645314_564090917115830_1334255240_nМіністерство освіти і науки оприлюднило список нетипових освітніх програм, за якими Державна служба якості освіти дозволила викладати в початкових класах, що навчатимуться за новим стандартом початкової освіти.
Відповідний лист опублікували на сайті МОН.

Як учителям і батькам зробити щось разом. Метод фасилітації

hqdefaultЯк перетворити шкільне життя у співпрацю між усіма його учасниками? Як досягти того, щоб усі робили щось із задоволенням, а не тому, що їм делегували певний обов’язок?
У цьому може допомогти метод фасилітації. Як це робити, продемонструвала фасилітаторка Зоя Зінов’єва під час міні-EdCamp у селі Рокосово на Закарпатті.

В Україні затвердили новий порядок зарахування дітей до школи (ДОКУМЕНТ)

24139_w_647Міністерство освіти та Міністерство юстиції узгодили порядок зарахування дітей до школи.
У Мін’юсті підписано порядок зарахування учнів до 1 класу. “Отож для вступу до школи першачків не змушуватимуть проходити будь-які конкурси на перевірку знань. Всі матимуть гарантований доступ до освіти якнайближче до місця проживання. Це – один з важливих принципів реформи освіти”, – йдеться у повідомленні.
Документ набуде чинності 8 травня після публікації в “Офіційному віснику України”. 

 

Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку

Навчальний рік завершується, і вчителям та батькам важливо дізнатися, чи досягли діти в пілотних класах поставлених цілей. І це непростий виклик для вчителів, бо компетентнісне навчання вимагає нових підходів до оцінювання. Щоб оцінити результати дитини в досягненні вище перерахованих вмінь і навичок, категорично не підходять ні бальна система, ні вже знайомі в початковій школі “добре”, “молодець”, “старайся”.

Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні

МОН затвердило типові освітні програми для 2–11 класів

Pencil-1_iМіністерство освіти і науки опублікувало типові освітні програми для 2–11 класів. Відповідні програми затвердили наказами від 20 квітня та опублікували на сайті МОН.

У МОЗ пояснили, яка довідка від лікаря потрібна під час вступу в школу

Для вступу в садок чи школу тепер достатньо довідки від лікаря про стан здоров’я дитини.
Про це повідомила виконувачка обов’язків міністра охорони здоров’я Уляна Супрун у Facebook.

Під час вступі у дитячий садок потрібно звернутися до педіатра або сімейного лікаря.
Якщо дитина має захворювання, про яке варто знати медичним працівникам садочку, то за рішенням одного з батьків або іншого законного представника дитини це також можна позначити в довідці“, – додала керівниця МОЗ.
Ще раз нагадуємо батькам, що “Медична карта дитини” для вступу до дитячого садочка або школи більше непотрібна. Її форма є недійсною, від батьків не мають права її вимагати. Тепер перед вступом до дитячого садочка або школи достатньо надати довідку від лікаря про стан здоров’я“, – зазначила Супрун.

Перед вступом у школу необхідно пройти профілактичний огляд за формою №0 086-1/о “Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду”.
Також батьки чи інші законні представники дитини можуть зазначити в цій формі інформацію щодо захворювань, про які варто знати у навчальному закладі.
Крім того, у батьків можуть попросити надати інформацію щодо вакцинації дитини. Адже карту профілактичних щеплень ведуть і в навчальних закладах. Інших форм, талонів і папірців у садочках та школах не мають права вимагати від батьків“, – наголосила Супрун.

 

Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у початковій школі

dpa-2018-dlya-4-klasu-v-ukrayin-obovyazkov-predmeti-zmni-ta-novini_1Державна підсумкова атестація після четвертого класу цього року проходитиме лише з двох предметів, матиме виключно моніторинговий характер, а завдання ДПА для дітей укладатимуть самі вчителі. Про це йдеться у листі Міністерства освіти і науки України «Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» № 1_9-66.
Так, при переході до 5-го класу діти писатимуть ДПА у формі контрольних робіт з української мови (передбачає оцінювання результатів навчання одразу з української мови та читання) і математики. Попередні роки четверокласники писали ДПА з трьох предметів, адже знання з української мови і читання перевірялися в межах двох різних контрольних робіт.
У листі також наголошується, що школи самостійно визначають терміни проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х і 9-х класів, «останніх дзвоників» та випускних вечорів.