Казка як чинник засвоєння етичних норм молодшими школярами

Великий вплив на засвоєння молодшими школярами етичних норм  як цінностей вищого порядку мають казки, оскільки найкращим чином відповідають запитам дітей цього віку. Казки завжди виховували в дітях уміння любити, співпереживати, піклуватися про себе та інших. Читаючи казку, дитина не тільки знайомиться з її захопливим сюжетом, а й через особистісне сприйняття, оцінку характерів та вчинків героїв засвоює етичні норми – ціннісні орієнтири людського життя. У психолого-педагогічній науці інтерес  до казки як засобу виховання дитини існує давно.  Разом з тим тільки в останні роки  виникло поняття «казкотерапія»  як самостійний напрямок психолого-педагогічної  практики. ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Залишити відповідь