Archive for Червень 18, 2018

Екофест «Тримай ЕкоХвилю!»

1-158x94У Галереї мистецтв  ЦРБ ім. П. Загребельного 8 червня відзначали Екофест. Калейдоскоп вікторин, конкурсів і відеоанімації спонукав присутніх ще раз звернути увагу на важливу роль Світового океану в повсякденному житті. Адже океани – легені нашої планети, що забезпечують більшість кисню для живих істот. Ключовою подією Екофесту стало підведення підсумків міського конкурсу літературного твору «Тримай ЕкоХвилю», що проводився Центральною бібліотекою ім. Т. Шевченка для дітей м. Києва за ініціативи Централізованої  бібліотечної системи Деснянського району м. Києва.
5-158x94З вітальним словом до присутніх звернулися представники організацій, що підтримували інформаційну кампанію конкурсу, і побажали усім учасникам свята гарного настрою  та цікавих вражень. Дитячі твори, які були надіслані на конкурс, вражали різноманіттям жанрів, художнім оформленням, сюжетними лініями та фантастичними героями. Всі вони засвідчили розуміння маленькими мешканцями нашого міста необхідності збереження довкілля та їх активної екологічної позиції. У нагородженні переможців конкурсу, які представляли різні райони міста Києва, взяли участь члени журі конкурсу, представники науково-методичного центру дошкільної та початкової освіти ІППО Київського університету ім. Бориса Грінченка, Екологічного клубу «Еремурус-Україна», Водно-інформаційного центру м. Києва, КП «Київський міський Будинок Природи», Центральної бібліотеки ім. Т. Шевченка для дітей м. Києва та Централізованої  бібліотечної системи Деснянського району м. Києва.

Тренінг для вчителів початкових класів з методики викладання курсу «Вчимося жити разом»

IMG_20180605_160806_HDR4 – 5 червня 2018 року пройшов тренінг для вчителів початкових класів з методики викладання курсу «Вчимося жити разом». Захід організовано Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Учасники ознайомилися з філософією проекту,  методикою навчання на засадах життєвих навичок, програмою курсу для молодших школярів. Педагоги спробували себе у ролі тренерів у процесі апробації запропонованих до впровадження розробок занять.
Фоторепортаж
Відео