Archive for Травень 29, 2018

Творча майстерня музичних керівників «Перлини педагогічної творчості»

IMG_513016 травня 2018 року на базі  Київського  міського будинку учителя, науково-методичним центром дошкільної та початкової освіти ІППО імені Бориса Грінченка проведено засідання творчої майстерні музичних керівників дошкільних закладів освіти «Перлини педагогічної творчості». Учасники мали можливість познайомитись з розробками колег які брали участь у міському огляді-конкурсі музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку «Музична скринька»  та зайняли призові місця.
Програма семінару

Стало відомо, за якими нетиповими програмами можна викладати в 1 класах

15645314_564090917115830_1334255240_nМіністерство освіти і науки оприлюднило список нетипових освітніх програм, за якими Державна служба якості освіти дозволила викладати в початкових класах, що навчатимуться за новим стандартом початкової освіти.
Відповідний лист опублікували на сайті МОН.

Як учителям і батькам зробити щось разом. Метод фасилітації

hqdefaultЯк перетворити шкільне життя у співпрацю між усіма його учасниками? Як досягти того, щоб усі робили щось із задоволенням, а не тому, що їм делегували певний обов’язок?
У цьому може допомогти метод фасилітації. Як це робити, продемонструвала фасилітаторка Зоя Зінов’єва під час міні-EdCamp у селі Рокосово на Закарпатті.

В Україні затвердили новий порядок зарахування дітей до школи (ДОКУМЕНТ)

24139_w_647Міністерство освіти та Міністерство юстиції узгодили порядок зарахування дітей до школи.
У Мін’юсті підписано порядок зарахування учнів до 1 класу. “Отож для вступу до школи першачків не змушуватимуть проходити будь-які конкурси на перевірку знань. Всі матимуть гарантований доступ до освіти якнайближче до місця проживання. Це – один з важливих принципів реформи освіти”, – йдеться у повідомленні.
Документ набуде чинності 8 травня після публікації в “Офіційному віснику України”. 

 

Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку

Навчальний рік завершується, і вчителям та батькам важливо дізнатися, чи досягли діти в пілотних класах поставлених цілей. І це непростий виклик для вчителів, бо компетентнісне навчання вимагає нових підходів до оцінювання. Щоб оцінити результати дитини в досягненні вище перерахованих вмінь і навичок, категорично не підходять ні бальна система, ні вже знайомі в початковій школі “добре”, “молодець”, “старайся”.

Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні