Archive for Лютий 28, 2018

Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)

Вельмишановні колеги!

Відповідно до Наказу МОН України від 30.08.2017 р. №1234 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)» та плану заходів щодо виконання дослідно-експериментальної роботи на 2018 рік; плану роботи ІМЗО МОН України від 27.12.2017 р. №77, плану роботи ІІТЗН НАПН України від 25.01.2017 р. №2 просимо прийняти участь у заходах всеукраїнського рівня.
Запрошуємо усіх бажаючих вчителів початкових класів, директорів, заступників директорів початкової школи, методистів до участі в зазначених заходах з метою підвищення ІК-компетентності та отримання досвіду щодо удосконалення освітнього середовища початкової школи.
Реєстрація учасників на заходи здійснюється на сайті: http://virt-ikt.blogspot.com/
Витрати на організаційні внески та відрядження здійснюються за рахунок сторони, що відряджає.
Наказ Міністерства освіти і науки України від 30.08.2017 р. №1234 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»
Лист Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України від 19.02.2018 р. №52
Додатки до листа

Новий Державний стандарт початкової освіти

завантаженняКабінет міністрів затвердив новий Державний стандарт початкової освіти, за яким учитимуться перші класи Нової української школи в наступному навчальному році.
Відповідне рішення ухвалили на засіданні Кабміну 21 лютого.
Основна відмінність нового Стандарту – орієнтованість на здобуття учнями компетентностей, а не лише знань.

Методичний семінар для вихователів закладів дошкільної освіти

22 людевочка 7того 2018 р. у приміщенні дошкільного закладу освіти № 457 (вул. Чигоріна, 61) відбулося перше заняття методичного семінару «Просторами української дитячої книги, або що читати сучасним дошкільникам» із теми «Організація простору для книги та читача в груповій кімнаті закладів дошкільної освіти».
Вихователі закладів дошкільної освіти обговорили основні принципи та зміст облаштування розвивального бібліотечного сектора групових кімнат дошкільного закладу, розглянули питання щодо виховання в дітей дошкільного віку інтересу до художнього слова та задоволення їхнього читацького запиту в умовах навчального закладу.
Програма заходу
Л.І. Меленець.Основні принципи та зміст облаштування розвивального бібліотечного сектора групових кімнат дошкільного закладу: презентація
Я.Я.Дерінг. Читацький запит дітей та їхніх батьків випадкова книга чи стійких атрибут дозвілля в сім’ї: презентація
М.В. Красноліцька. Виховання у дітей дошкільного віку інтересу до художнього слова: презентація

Методика LEGO в школах: Тренінг для вчителів пілотних шкіл проекту “Нова українська школа”

DSC_0030Навчання, яке приносить задоволення – один із основних пріоритетів у діяльності вчителя початкових класів.
9-10 лютого на базі СШ № 106 Шевченківського району м. Києва було проведено навчальний тренінг з питань упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкових класів «Гра по – новому, навчання по – іншому в освітньому просторі Нової української школи».
Учасниками тренінгу стали вчителі перших класів, заступники директорів з початкового навчання, практичні психологи загальноосвітніх навчальних закладів-учасників всеукраїнського експерименту за темою: «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти Нової української школи»
Під час тренінгу тренер Світлана The LEGO Foundation, ознайомила присутніх з історією створення LEGO, з методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок», з проектною діяльністю та освітнім потенціалом гри з LEGO.
«Шість цеглинок» – це технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися, наприклад, таким умінням як вирішення проблемних завдань.
Учасники тренінгу мали змогу практично відтворити ситуації використання LEGO-конструктора – як дієвого інструмента навчання та розвитку дитини.