Archive for Листопад 30, 2017

Природознавство, 4 клас «Будова речовин. Молекули і атоми»

Підготувала Нестеренко Ольга Петрівна, вчитель початкових класів ШДС І ступеня «Турбота» Оболонського району м. Києва
Мета: сформувати уявлення учнів про атоми і молекули як найменші частинки речовини, ознайомити з явищем дифузії, закріпити знання про будову тіл і речовин, вміння визначати агрегатні стани речовин;
розвивати вміння аналізувати матеріал, висловлювати думку, робити висновки, виконувати досліди за інструкцією;
збагачувати словниковий запас учнів, виховувати зосередженість, охайність під час виконання дослідів, розвивати вміння самостійно оцінювати свої знання, підтримувати потяг до дослідницької діяльності.
Урок
Презентація

 

Семінар-практикум «Морально-етичне виховання молодших школярів в урочній та позаурочній роботі»

IMG_1494 (1)15 листопада 2017 року в навчально-виховному комплексі «Лісові дзвіночки» з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району відбувся семінар-практикум для вчителів початкової школи «Морально-етичне виховання молодших школярів в урочній та позаурочній роботі».
У рамках семінару Веремейчук Ганна Миколаївна, учитель початкових класів закладу, поділилась досвідом роботи з впровадження в освітній процес програми інтегрованого курсу «Культура добросусідства». Варто зазначити, що вчителька працює за програмою вже третій рік. Заняття, які проводить учителька, цікаві, пізнавальні, тому й діти з радістю відвідують їх.  Виступ учнів Ганни Миколаївни на тему «Твори добро» дуже сподобався гостям семінару.

Застосування методу проектів у початковій школі

З досвіду роботи вчтеля початкових класів СЗШ № 200 Святошинського району м. Києва, Чопик Оксани Степанівни
У сучасному світі не можна людину навчити на все життя. Її треба навчити вчитися протягом усього життя. Тому я надаю перевагу технологіям, зорієнтованим на активне мислення та активне навчання. Учням значно цікавіше на тих уроках, де панує новизна, де вони є не просто слухачами і виконувачами вказівок учителя, а самі включаються в діяльність, досліджують, доходять до істини, роблять власні висновки, а значить здобувають практичні навички.
Навчально-пізнавальний проект (основи здоров’я, природознавство, трудове навчання)

Реалізація компетентнісного підходу до навчання на уроках у початковій школі шляхом використання ІКТ

З досвіду роботи вчителя початкових класів ТОВ «СЗНЗ I ступеня «Ліко-школа» Голосіївського  району м. Києва, Непоради Наталії Євгенівниен

Вважаю, що кожен вчитель молодших класів, плануючи свою діяльність, повинен точно відповісти на питання: яким він бачить випускника початкової школи? Слід зробити вибір між людиною, яка, не замислюючись, виконує вимоги дорослих, або особою, здатною приймати самостійні рішення і відповідати за свої вчинки.  Я – за учня що думає, цілеспрямованого, творчого.
Сучасне життя вимагає гнучкості мислення і творчого підходу до вирішення життєвих питань. Наскільки просунеться вперед суспільство в майбутньому, визначатиметься інноваційним потенціалом підростаючого покоління. Використання інформаційних технологій створює атмосферу творчого пошуку, підвищує рівень знань і пізнавальної активності учнів.
Обчислюємо в межах 7
Склад 10. Тренажер для 1 класу
Тренажер: лічба десятками
Рівняння для 1 класу

15 хвилин на день: Посібники для розвитку логічного мислення, уваги та пам’яті дітей

15-hvylyn-na-den-Posibnyky-dlya-rozvytku-logichnogo-myslennya-uvagy-ta-pamyati-ditej-1В Україні вийшла серія посібників “Гімнастика для мозку. Система розвитку інтелекту для дітей”, передбачена для дітей від 5 до 10 років по 20 занять, які займатимуть 15 хвилин на день.
Детальніше про посібники можна дізнатися за цими посиланнями: “Блокнот для розвитку логічного мислення, уваги та пам’яті дітей”, “Блокнот для розвитку логічного мислення, уваги та пам’яті дітей (частина 2)” та “Альбом для розвитку логічного мислення, уваги та пам’яті дітей”.

Екологічне виховання молодших школярів

lastivka[1]На сучасному етапі і педагоги, і батьки усвідомлюють важливість навчання школярів правил поведінки в природі, збереження всього живого на Землі. Першочерговим завданням вивчення природознавчої змістової лінії освітньої галузі “Людина і світ” Державного стандарту початкової загальної освіти є ознайомлення дітей з основами екологічної грамоти з метою подальшої неперервної екологічної освіти, яка сприяла б формуванню в майбутніх громадянах цілісного світосприймання та філософії природо шанування. І чим раніше починається робота з екологічного виховання учнів, тим вищою буде її педагогічна ефективність і результативність.
Презентація (переглянути та скачати)

Семінар-практикум «Морально-етичне виховання молодших школярів в урочній та позаурочній роботі»

IMG_20171115_142458_HDR15 листопада 2017 року в навчально-виховному комплексі «Лісові дзвіночки» з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району відбувся семінар-практикум для вчителів початкової школи «Морально-етичне виховання молодших школярів в урочній та позаурочній роботі».
Педагоги «Лісових дзвіночків» поділились досвідом роботи з впровадження в освітній процес програми «Культура добросусідства» та ознайомили присутніх з провідними ідеями експериментальної програми «Початкова школа. Освіта для життя», в якій заклад бере участь.
Відкрила роботу семінару директор СНВК  «Лісові дзвіночки» Телецька Любов Вікторівна, яка презентувала роботу закладу та ознайомила присутніх із системою роботи початкової школи, різноманітністю видів та методів діяльності педагогів. Далі учасники семінару мали змогу переглянути виступ учнів 3–А класу «Творіть добро», підготовлений вчителями Веремейчук Г. М., Афанасенко О. та Небогою О. А.
У практичній частині семінару учасники взяли участь у роботі майстер-класів:

      • «Творимо разом. Написання сенкана», вчителя  Касіяненко Ю. М.;
      • «Казка-переплутанка на сучасний лад», учителя Олійник Т. В.;
      • «Чарівна фізкультхвилинка», вчителя  Касперьскої Г. М.
      • «Навчаємось із радістю. Проектна діяльність першокласників», учителя Гуриненко С. С.

У роботі семінару взяли участь старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, завідувач науково-методичного центру дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Кравчук Лариса Володимирівна, методист науково-методичного центру управління освіти Деснянського району Рєпа Олександра Володимирівна та вчителі початкових класів району.
Наприкінці семінару учасники мали змогу поділитись враженнями і висловити свої пропозиції щодо використання сучасних методів і прийомів освітньої діяльності в початковій школі.
СНВК «Лісові дзвіночки»

Досвід роботи ДНЗ № 63 Солом`янського району м. Києва

фото Самойлової - директора 63Тема досвіду “Індивідуалізація в навчально-виховній роботі дошкільного закладу“.
Адреса досвіду: ДНЗ № 63 Солом`янського району м. Києва.
Автори досвіду: Самойлова Світлана Леонідівна, Лисенко Олена Георгіївна.
Анотація: Сутність досвіду полягає в створенні психолого-педагогічних умов у дошкільному навчальному закладі для становлення індивідуальності дошкільника. Необхідність індивідуалізації навчально-виховного процесу обумовлена можливістю краще враховувати здібності, інтереси, потенційні можливості кожної дитини, стиль спілкування і навчання. Це, у свою чергу, призводить до формування позитивного, толерантного ставлення до інших дітей, бачення та прийняття розбіжностей між ними, прагнення допомогти і підтримати.
Матеріали:
Опис досвіду роботи ДНЗ № 63
Стратегії педагогічної роботи з дітьми залежно від їх темпераменту
Поради щодо урахування індивідуальних відмінностей у виховному процесі
Анкета «Прояв самостійності дітей у родині» та поради батькам щодо виховання в дітей самостійності
Критерії об’єднання дітей для організації під-групових занять

ЗНО-2018: тести з іноземної мови будуть з аудіюванням та двох рівнів складності

Державна підсумкова атестація (ДПА) — випускні іспити, які складають випускники початкової (4 клас), основної (9 клас) та старшої (11 клас) школи, а також професійно-технічних і вищих навчальних закладів I–II рівнів акредитації в Україні. Державна підсумкова атестація проводиться наприкінці навчального року у навчальному закладі.

Семінар з питань компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів початкової школи

DSC_000131 жовтня 2017 року в НВК «Домінанта» відбувся семінар для вчителів початкових класів «Компетентнісно орієнтоване навчання молодших школярів на уроках  української мови».  Захід організовано НМЦ дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка. У ході обговорення було висвітлено такі важливі питання сьогодення, як варіативність уроків компетентнісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників  та формування і перевірка предметних компетентностей на уроках української мови.  Головний редактор УОВЦ «Оріон» Красуцька І.В. познайомила учителів з оновленням навчально-методичного забезпечення навчального процесу в початковій школі на засадах компетентнісного підходу.

К.І.Пономарьова. Особливості компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі: презентація
К.І.Пономарьова. Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах: презентація