Archive for Грудень 12, 2016

Семінар-практикум «Проектні технології в навчально-виховному процесі»

na_urotsiПроектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу, оскільки створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує такі життєві компетенції як полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні, що Радою Європи визначені як основні в ХХІ столітті. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається завдяки  методу проектів. Саме тому багато шкіл в освітньому просторі нашого міста активно впроваджують метод проектів у навчально-виховний процес.
7 грудня 2016 року на базі СШ №  307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району відбувся семінар-практикум  «Проектні технології в навчально-виховному процесі». У заході взяли участь учителі початкових класів ЗНЗ м. Києва. З вітальним словом перед педагогами столиці виступила директор СШ № 307 Лапіка І. О. Виступ заступника директора з навчальної роботи І. М. Іващенко був присвячений застосуванню методу проектів у роботі початкової школи.
Учасники семінару відвідали  урок-проект з природознавства у 3 класі «Вода – розчинник», який провела учитель Чернова О. В. та урок української мови у 4 класі «Узагальнення про прикметник. Рослини-символи України. Верба і тополя в житті українців», проведений учителем Скаржинець О. Л.
О. В. Чернова. Урок-проект у 3 класі «Вода – розчинник»
О. В. Чернова. Урок-проект у 3 класі «Вода – розчинник»: презентація
Фоторепортаж

Професійність музичного керівника і вихователя як умова успішної адаптації дитини раннього віку до дитячого садка

Людмила Меленець,
старший викладач кафедри
методики та психології дошкільної і
початкової освіти
ІППО КУ імені Бориса Грінченка,
кандидат педагогічних наук

dytyna_3_rokivДля ефективного керівництва процесом звикання дитини до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних впливів. Одним із засобів, що сприяють полегшенню процесу адаптації є музика. Використання національної та світової музичної спадщини, творів материнського фольклору, ігрових забавлянок мають стати найпоширенішою формою роботи як вихователя, так і музичного керівника в перші дні перебування дитини в закладі. Створення у дитячій групі атмосфери повсякденного звернення до музики є життєво необхідною умовою отримання дитиною позитивних емоційних вражень.
Детальніше>>