Archive for 28 Жовтня, 2016
Щодо апробації та впровадження курсу «Культура добросусідства» у 2016/2017 навчальному році
Семінар-практикум «Дидактичні ігри як засіб розвитку продуктивного мислення молодших школярів»
19 жовтня 2016 року в ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся семінар-практикум «Дидактичні ігри як засіб розвитку продуктивного мислення молодших школярів». Учасники заходу – вчителі початкових класів, молоді вчителі, керівники МК учителів початкових класів.
Як пробудити в дитини радість творчості та пізнання? Як розвинути її здібності та вміння мислити сміливо, творчо, логічно і водночас нестандартно? Ці та інші питання обговорювалися на семінарі.
Увагу вчителів було зосереджено на особливостях розвитку продуктивного мислення молодших школярів. Педагоги ознайомились із авторською методикою кандидата фізико-математичних наук, психолога, співавтора підручників «Математика» для 1 і 2 класів Ольги Гісь, яка запропонувала серію розвивальних завдань і головоломок, мета яких – стимулювати роботу дитячого мозку, пробуджувати потяг до творчості.
О.М.Гісь. Розвиток продуктивного мислення молодших школярів: презентація
О.М.Гісь. Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках математики: презентація
О.М.Гісь. Творчі завдання на уроках математики в початковій школі: презентація
Семінар для вчителів початкових класів
12 жовтня 2016 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-практичний семінар «Компетентнісно орієнтовані завдання в початковій школі (на прикладі природознавства)» для вчителів початкових класів, молодих учителів, керівників МК учителів початкових класів. Теоретична частина заходу була присвячена питанням класифікації та змісту ключових компетентностей; структурі компетентнісно орієнтованих завдань та вимог до їх складання. У практичній частині учасники семінару вчилися складати компетентнісно орієнтовані завдання для уроків природознавства.
Д.Д.Біда. Компетентнісно орієнтовані завдання в початковій школі (на прикладі природознавства): презентація
Л.В.Кравчук. Зміни в програмах із природознавства в початковій школі: презентація
І.О.Сокіл. Завдання для інтегрованих та бінарних уроків
Семінар з питань компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів української мови
5 жовтня 2016 року в ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся науково-методичний семінар для вчителів початкових класів, молодих учителів, керівників МК учителів початкових класів «Компетентнісно орієнтоване навчання молодших школярів української мови: проблеми і перспективи».
Учасники заходу обговорювали особливості вивчення української мови в умовах реформування початкової школи. Провідний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук К.І.Пономарьова ознайомила вчителів з особливостями вивчення есе на уроках української мови в початковій школі та презентувала навчально-методичні видання для перевірки предметних компетентностей з української мови в 2-4 класах.
К.І.Пономарьова. Особливості компетентнісно орієнтованого уроку української мови в початковій школі: презентація
К.І.Пономарьова. Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах: презентація
Вікіпедія: есе