Archive for Березень 28, 2016

Використання в дошкільному закладі самоката як засобу розвитку фізичної сили і витривалості дитини

0687Повноваженням дошкільного навчального закладу є створення безпечних та нешкідливих умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я дітей [1]. Зміст освітньої лінії «Особистість дитини» Базового компонентна дошкільної освіти передбачає формування у дітей основних фізичних якостей (сила, швидкість, витривалість, спритність, гнучкість), рухових умінь, а освітньої лінії «Гра дитини» – формування інтересу до пізнання довкілля та розвиток базових якостей особистості [2].

Ефективним засобом виховання витривалості (міцності, стійкості), спритності (швидкості, вправності в діях), розвитку фізичної сили та базових якостей особистості (самостійності, безпечності, відповідальності, спостережливості) у дитини дошкільного віку, формування у неї інтересу до пізнання довкілля вважаємо самокат. Чинні програми виховання і розвитку дітей дошкільного віку рекомендують використовувати цей індивідуальний транспортний засіб в дошкільному навчальному закладі в старшій групі.

Детальніше>>

Обмінюємося досвідом

Ляльковий театр на дерев’яних ложках: майстер – клас (переглянути)

Міні-проекти

Міні-проект з природознавства у 2 класі “Співочі провісники весни” (переглянути та завантажити)
Свійські тварини. Походження від диких тварин  (переглянути та завантажити)
Проект “Читаючи твори В. О. Сухомлинського” (переглянути та завантажити)
Дослідницько – пошуковий  міжпредметний проект “Калина – одвічний символ України” (переглянути та завантажити)
Міні – проект “Українська народна іграшка” (переглянути та завантажити)
Міні – проект “Історія однієї кришечки” (переглянути та завантажити)
Міні – проект “Знайомство з назвами рослин і тварин” (переглянути та завантажити)
Міні-проект “Чим особлива калина?” (переглянути та завантажити)
Проект “Смачна, але шкідлива їжа” (переглянути та завантажити)
Природознавчий проект «Ґрунт – важливе тіло природи»(переглянути та завантажити)