Archive for Жовтень 30, 2015

Площа прямокутного трикутника

площаУрок математики
(за програмою «Росток»)
4 клас

Підготувала
Сапцова Тетяна Олександрівна,
вчитель початкових класів
СШ № 307 Деснянського  району
м. Києва

Мета: організувати спостереження над геометричним матеріалом з метою виведення формули площі прямокутного трикутника; вдосконалювати вміння учнів знаходити число за частиною і частини від числа; розвивати спостережливість, пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати і робити висновки, чітко формулювати власні думки.
ДЕТАЛЬНІШЕ>>

 

Закріплення знань про букви Я, я

ЯУрок навчання грамоти

Підготувала
Гічко Юлія Олександрівна,
вчитель початкових класів СШ № 285
Оболонського району м. Києва

Мета: закріплювати знання про звукове значення букви Я, я, удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналізи слів, збагачувати словниковий запас учнів, стимулювати їх до читання різними способами; розвивати навички виразного читання та розуміння прочитаного; виховувати інтерес до читання, любов до природних багатств рідного краю.

Тип уроку: урок-подорож з використанням мультимедійних технологій.
ДЕТАЛЬНЫШЕ>>

Погода рідного краю

Природознавство 2 клас

Науково-методичне забезпечення педагогічної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів

Людмила Меленець,
старший викладач
кафедри методики та психології
дошкільної і початкової освіти
ІППО КУ імені Бориса Грінченка,
кандидат педагогічних наук

Необхідною умовою вирішення на належному рівні завдань дошкільної освіти є використання, поряд із нормативно-правовим, науково-методичного забезпечення функціонування першої ланки системи освіти в Україні.

У ст. 18 Закону України «Про дошкільну освіту» визначено одне з основних завдань органів управління системою дошкільної освіти – організація науково-методичного забезпечення дошкільної освіти, впровадження в практику досягнень науки, передового досвіду, новітніх педагогічних технологій.

Розробкою науково-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти – методичних рекомендацій, навчальних підручників і посібників, оновленого відповідно до модернізованого змісту дошкільної освіти дидактичного матеріалу, адресованого різним категоріям – студентам педагогічних навчальних закладів усіх рівнів акредитації, педагогам різних типів дошкільних навчальних закладів, батькам займаються провідні спеціалісти вгалузі дошкільної освіти. ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Використання музично – дидактичних посібників та ігор у різних видах музичної діяльності дошкільників

Людмила Меленець,
старший викладач
кафедри методики та психології
дошкільної і початкової освіти
ІППО КУ імені Бориса Грінченка,
кандидат педагогічних наук

         Наочні посібники в музичному вихованні дітей дозволяють – у простій, доступній дітям ігровій формі давати уявлення про музику, її виражальні можливості; – навчати розрізняти різноманітну гаму почуттів, настроїв, що передає музика, – активно розвивати музично-сенсорні здібності, а також загальні музичні здібності – ладовисотний слух, почуття ритму, – долучати до основ музичного мистецтва, – пробуджувати інтерес до прекрасного.
Музичні завдання, які виконуються за допомогою наочних посібників, – значно активізують пізнавальну діяльність дитини, – розвивають її самостійну музичну діяльність, яка набуває творчого характеру. ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Мереживо зимових свят (сценарій Новорічного свята)

111Підготувала
Мікловда Вікторія Олександрівна,
учитель початкових класів
спеціалізованої школи №196
Святошинського району м. Києва


Під музику діти заходять в зал.

Ведуча: Шановні наші гості! Може трохи і дивно, але ми вирішили сьогодні згадати про всі зимові свята. Ми любимо зиму за веселий характер, святкове вбрання, за ігри, за чудове мереживо. ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Освоєння засобів відтворення глибини простору. Композиція «Весна прийшла»

Урок образотворчого мистецтва в 2 класі

Підготувала
Мікловда Вікторія Олександрівна,
учитель початкових класів
спеціалізованої школи №196
Святошинського району м. Києва

Мета:  Розвивати спостережливість, уяву, фантазію. Удосконалювати навички спостереження за сезонними змінами в природі (весною) і передавати в малюнках ніжність весняного колориту. Продовжувати вчити учнів користуватися перспективою, учити посильно виражати свої почуття та естетичні переживання від сприйняття прекрасного в навколишньому житті і в образах мистецтва. Виховувати естетичні почуття. ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Пошуки інноваційних стратегій активізації діяльності учнів молодшої школи

Превентивне (лат. – попереджуюче) виховання дітей молодшого шкільного віку