Archive for 25 Лютого, 2015

«У світі професій» 1 клас

АБЕТКА

Білоярець Олена Андріївна,
учитель початкових класів
гімназії-інтернату № 299
Оболонського району, м. Київ

Мета: познайомити дітей з різними професіями; показати значення трудової діяльності в житті людини; виховувати повагу до людей різних професій, бажання працювати для інших.ДЕТАЛЬНІШЕ>>

1 березня – Всесвітній день кішок

  Далеко не кожна тварина може похвалитися святом, придуманим на її честь. А кішки – можуть. Щорічно 1 березня в багатьох країнах світу відзначається Всесвітній день кішок, який об’єднує мільйони власників цих тварин. Свято виникло стихійно, та інтерес до нього не втратився. Всесвітній день кішок – свято вдячності цим унікальним тваринам.

Як відзначається Всесвітній день кішок?ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Навчально-методичний комплекс як засіб формування математичних та ІКТ-компетентностей молодших школярів

12 лютого 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбувся науково-методичний семінар «Навчально-методичний комплекс як засіб формування математичних та  ІКТ-компетентностей молодших школярів» для методистів РНМЦ та вчителів початкових класів. Детальніше>>

Гігієнічні аспекти навчання дітей дошкільного віку

Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів: дидактико-методичні аспекти

    Компетентнісний підхід у шкільному навчанні є інноваційним засобом його модернізації. Це зумовлено проблемами досягнення більш якісної освіти не загалом для системи, а для кожного учня. ДЕТАЛЬНЫШЕ >>

Особливості навчання природознавства у першому класі

Ірина Андрусенко,
науковий співробітник
лабораторії початкової освіти
Інституту педагогіки
НАПН України

    Природа вабить учнів початкових класів своєю красою. Яскравість фарб, різноманітність навколишнього середовища є джерелом перших конкретних знань і радісних переживань, які запам’ятовуються на все життя. Ознайомлення першокласників з природою збагачує їх чуттєвий досвід, сприяє виникненню пізнавальних запитань та пошуку відповідей на них. ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Формування змісту навчання математики на засадах компетентнісного підходу

О. В. Онопрієнко,
канд. пед. наук,
Інституту педагогіки
НАПН України

   У статті подано аналіз науково-методичного досвіду розроблення змісту навчання у початковій школі; показано, як застосовано цей досвід у процесі оновлення змісту навчання математики на засадах компетентнісного підходу ДЕТАЛЬНІШЕ>>

Українська мова. Урок-подорож, 2-й клас

Мандрівка у країну «Речення» з осіннім листочком

Громцева Наталія,
вчитель початкових класів
сш №312 Деснянського району,
м. Київ

Мета: формувати поняття про речення, як одиницю мовлення; вчити учнів зв’язувати слова у реченні; удосконалювати вміння встановлювання межі речень; виховувати спостережливість, любов до природи та бережне  ставлення до неї.

Урок розвитку зв’язного мовлення, 3-й клас

Художній опис «Синичка»

Спеціальна Н. М.,
учитель початкових класів
спеціалізованої школи №31
Дніпровського району, м. Київ

Мета: вчити учнів добирати слова на задану тему; збагачувати активний та пасивний словник учнів, увагу, зв’язне мовлення, грамотно оформляти запис тексту в зошитах; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до птахів, бажання їм допомогти взимку.

Фізкультхвилинки

Упорядкувала Холошвій Л. А.,
вчитель початкових класів
СЗШ №6 Подільського району, м. Київ

Згідно з вимогами Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008–01) на п’ятнадцятій хвилині кожного уроку має проводитись фізкультхвилинка, що складається з динамічних, дихальних вправ, вправ для збереження зору, пальчикової гімнастики тощо. ДЕТАЛЬНІШЕ >>