У статті розкрито методичні аспекти здійснення контролю навчальних досягнень учнів з математики в контексті переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти. Завантажити можна ДЕТАЛЬНІШЕ >>.
У статті розкрито методичні аспекти здійснення контролю навчальних досягнень учнів з математики в контексті переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти. Завантажити можна ДЕТАЛЬНІШЕ >>.
Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ
Мета: формувати в учнів уявлення про повітря, рух повітря; ознайомити із властивостями повітря, його значенням для живої природи; розвивати спостережливість, дослідницькі вміння, уміння аналізувати й робити висновки; прищеплювати бажання пізнавати навколишній світ, дбати про чистоту повітря.
Погода навесні. Підвищення температури повітря. Відлига. Повінь. Льодохід
Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ
Мета: закріпити елементарні уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни у неживій природі; розкрити зміст понять «повінь», «відлига», «льодохід»; вчити спостерігати за погодою навесні, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; показати, як зміни в неживій природі впливають на живу природу; сприяти захопленню учнів красою природи; вчити описувати весну; розвивати мислення, пам’ять, спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції та творчі здібності.
Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ
Мета: розширити та поглибити знання учнів про світ птахів; учити дітей вдумливо, дбайливо ставитися до навколишнього середовища, замислюватися над наслідками своїх дій; удосконалювати вміння порівнювати птахів за характерними ознаками, особливостями життя і поведінки; розвивати спостережливість, інтерес до пізнання тваринного світу, допитливість; виховувати любов до природи, бажання оберігати птахів.
Рослини навесні. Міні-проект «Не зривай первоцвітів»
Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ
Мета: виявити зміни, що сталися навесні в неживій природі, в житті рослин, у праці людей; вчитись з’ясовувати причини, що зумовлюють ці зміни; ознайомити дітей з розмаїттям ранньоквітучих рослин, які потребують охорони; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи та свого власного здоров’я, любов до рідного краю, почуття прекрасного в природі.
Зміни в житті тварин навесні. Поява комах
Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ
Мета: формувати уявлення про тварин, уміння розпізнавати їх за зовнішніми ознаками; розширювати уявлення дітей про весняні зміни в природі, про особливості життя тварин у цю пору року зокрема комах; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.