Archive for Січень 29, 2015

Методичний коментар до організації контрольно-оцінювальної діяльності на уроках математики

    У статті розкрито методичні аспекти здійснення контролю навчальних досягнень учнів з математики в контексті переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти. Завантажити можна ДЕТАЛЬНІШЕ >>.

 

Зміни до навчальних програм для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ Міністерства № 1495 від 22.12.2014 «Про затвердження змін до навчальних програм для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Українська мова (мова навчання) 4 клас 

Українська мова (як державна) у навчальних закладах з навчанням російською мовою 4 клас

Русский язык 4 класс

Літературне читання 4 клас

Математика 4 клас

Природознавство 4 клас 

«Я у світі» 4 клас

Інформатика 4 клас 

Заява МОН України щодо так званих «збірників ДПА на 2015 рік»

Міністерство освіти і науки України отримує звернення громадян, зокрема, вчителів та батьків учнів, щодо нав’язування їм певними зацікавленими особами платних так званих «збірників завдань для державної підсумкової атестації 2015 року» та «відповідей» до них.

Детальніше>>

Природознавство, 2-й клас

Повітря та його властивості

Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ

Мета: формувати в учнів уявлення про повітря, рух повітря; ознайомити із властивостями повітря, його значенням для живої природи; розвивати спостережливість, дослідницькі вміння, уміння аналізувати й робити висновки; прищеплювати бажання пізнавати навколишній світ, дбати про чистоту повітря.

Природознавство, 2-й клас

Погода навесні. Підвищення температури повітря. Відлига. Повінь. Льодохід

Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА»
, м. Київ

Мета: закріпити елементарні уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни у неживій природі; розкрити зміст понять «повінь», «відлига», «льодохід»; вчити спостерігати за погодою навесні, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; показати, як зміни в неживій природі впливають на живу природу; сприяти захопленню учнів красою природи; вчити описувати весну; розвивати мислення, пам’ять, спостережливість, естетичні почуття, позитивні емоції та творчі здібності.

Природознавство, 2-й клас

lastivka[1]Птахи навесні

Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА», м. Київ

 

Мета: розширити та поглибити знання учнів про світ птахів; учити дітей вдумливо, дбайливо ставитися до навко­лишнього середовища, замислюватися над наслідками своїх дій; удосконалювати вміння порівнювати птахів за  характерними ознаками, особливостями життя і поведінки; розвивати спостережливість, інтерес до пізнання тва­ринного світу, допитливість; виховувати любов до природи, бажання оберігати птахів.

Природознавство, 3-й клас

Рослини навесні. Міні-проект «Не зривай первоцвітів»

 Тетяна ЛИЦУР,
учитель початкових класів
НВК «НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА»
, м. Київ

Мета: виявити зміни, що сталися навесні в неживій природі, в житті рослин, у праці людей; вчитись з’ясовувати причини, що зумовлюють ці зміни; ознайомити дітей з розмаїттям ранньоквітучих рослин, які потребують охорони; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи та свого власного здоров’я, любов до рідного краю, почуття прекрасного в природі.

 

Науково-методичні засади укладання контрольних робіт для державної підсумкової атестації

        Запровадження компетентнісного підходу в шкільну освіту зумовило доопрацювання змісту освітніх галузей, розробку відповідних форм і засобів контролю навчальних досягнень молодших школярів. Однією із інновацій у початковій школі стало проведення державної підсумкової атестації учнів четвертих класів з української мови (мови й читання) і математики. ДЕТАЛЬНІШЕ >>


Орієнтовні завдання для підготовки до ДПА:

- українська мова
– математика

Конкурс «Учитель року – 2014» у номінації «Початкові класи»

Знайомтесь:
переможець ІІ етапу Конкурсу «Учитель року – 2014»
у номінації «Початкові класи»

80099-200x300[1]

Цілеспрямована, енергійна, принципова, безкомпромісна, вимоглива і разом з тим людяна та щира, а ще – безмежно закохана у школу та дітей. Такою бачать учителя Київської інженерної гімназії Дарницького району м. Києва Олену Некрилову її колеги та учні. ДЕТАЛЬНІШЕ >>

«Навчально-методичне забезпечення логічного компонента на уроках дисциплін гуманітарного та природничо-математичного циклу»

bb71c07233b21a95ec000c616ce325a11-340x160[1]     11 грудня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено Науково-методичний семінар «Навчально-методичне забезпечення логічного компонента на уроках дисциплін гуманітарного та природничо-математичного циклу».
Учасникам семінару було презентовано підручник «Математика» 1 клас авторів Митника О.Я., Гайштута О.Г. видавництво «Гімназія».

Програма семінару

Большакова І.О. Розвиток понятійного мислення молодших школярів

Галяс С.В. СШ 31 Система завдань, спрямованих на розвиток мислення та мовлення учнів початкової школи

Митник О.Я. Науково-методичні засади побудови навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі як цілісного творчого